Knut Tønnes Steenersen er utdannet journalist fra Norsk Journalisthøgskole. Han er også Bedriftsøkonom fra BI og har Bachelor i prosjektledelse fra BI. Han har jobbet i mediebransjen gjennom hele livet. Han var blant annet 12 år i A-Pressen, hvor han var leder for en rekke selskaper. Blant annet TVRomerike, som var en suksessfull lokalTV både økonomisk og når det gjelder oppslutning. Han har også vært daglig leder, ansvarlig redaktør og deleier i Klem FM og var i fem år salgssjef i Radio Metro. Nå er han aktiv politiker og driver sitt eget selskap, Kurer Media.
Å markedsføre en merkevare, produkt eller tjeneste på radio handler om mer enn den tradisjonelle radioreklamen. Et nøkkelelement for å lykkes kommersielt på radio er å skape unike konsepter og promoaktiviteter som engasjerer og gleder lyttere samtidig som de er attraktive for eventuelle annonsører. Tønnes Steenersen har arbeidet med radiosalg i en årrekke og få personer kjenner bedre til hvilke lytteraktiviteter som fungerer godt på lokalradio. I denne sesjoner får du servert en rekke gode eksempler på konsepter og promoaktiviteter som virker og som samtidig øker radiostasjonens inntekter. Til stor inspirasjon for både kommersielle og ikke-kommersielle lokalradioer
Bli samarbeidspartner for arrangementet? Les mer her
Would you like to become a sponsor or exhibitor for the event? Read more
NO 961 128 641 MVA
Tollbodgata 2, 4611 Kristiansand
Telefon: +47 22 40 27 20
E-post: post@lokalradio.no
Landskonferansene i regi av Norsk Lokalradioforbund er det viktigste samlingspunktet for hele den norske lokalradiobransjen. Arrangementet startet i 1984 og avholdes årlig i mars eller april måned. Landskonferansen består av spennende fagdager med foredrag, seminarer, debatter, prisutdelinger og idémyldring.
Daglig leder: Pål Lomeland
Bruk av tekst og bilde er kun tillatt ved henvisning til kilde.