Yvonne Stikbakke

Yvonne Stikbakke

Salgsdirektør i Metro Sounds AS

Yvonne Stikbakke er salgsdirektør i Metro Sounds.

Alle sesjoner med Yvonne Stikbakke

Fredag 15. mars 2024 15. mars 2024
13:15 - 14:00

WORKSHOP: Lokalradiosamkjøringen – hva er det, hvem kan delta og hvordan fungerer det?

SAL C - Parallell

Lokalradiosamkjøringen koordinerer radiokampanjer på vegne av nasjonale kunder og merkevarer som ønsker samtidig annonseplassering på ulike lokalradiostasjoner i landet. Det er Radio Metro som er initiativtaker og ansvarlig for samkjøringen, som de senere årene har gitt deltakende radiostasjoner reklameinntekter for flere millioner kroner. I denne workshopen vil salgsdirektør i Radio Metro, Yvonne Stikbakke fortelle om utviklingen i det nasjonale reklamemarkedet, status for samkjøringen, hva som forventes av deltakerne og hvordan Radio Metro skal kunne inkludere din radiostasjon i sitt salgsarbeid. Merk at det som minimum er en forutsetning å kunne dokumentere offisielle lyttertall, for å kunne ta del i samkjøringen. Ønsker du å delta på workshopen, må du melde deg på her.

16:15 - 17:00

Når lokalbutikken blir kjedestyrt - hvordan kan lokalradio forbli en relevant reklamekanal?

Sal B - Parallell

I denne sesjonen dykker vi ned i utfordringene som lokale medier står overfor i en tid der stadig flere lokale butikker blir sentralstyrt av større kjeder. Vi utforsker de faktorene som påvirker valget av markedsføringsplattformer for både kjedene og mediebyråene. Samtidig evaluerer vi hva som gjør lokalradio unik i forhold til tradisjonelle medier, og hvordan lokalradioene bør jobbe for å opprettholde sin relevans som som en attraktiv annonsekanal. Møt Per Hæhre, kundedirektør i In-Sight og Malin Wiklund, salgssjef hos Enklere Valg som også vil dele sine tanker om annonsemarkedet og annonsørenes reklameinvesteringer i 2024. Ordstyrer er salgssjef i Radio Metro, Yvonne Stikbakke. Ikke gå glipp av muligheten til å lære mer om dagens dynamiske reklamelandskap sammen med erfarne bransjeeksperter.

Lørdag 25. mars 2023 25. mars 2023
13:45 - 14:30

Grunnleggende salgsteknikk på 1-2-3

SAL B - Parallell

Annonsering på radio kan ha stor verdi både for å bygge merkevarekjennskap og for å utløse salg. Yvonne Stikbakke er salgsdirektør i Metro Sound og er en av Norges aller beste radioselgere. I denne sesjonen gir hun deg kunnskap om og innsikt i fordelene ved å bruke radio som markedsføringskanal. Du lærer mer om grunnleggende salgsteknikker som radioselger. Hvordan får man nye kundeemner å jobbe med? Hva skjer i et salgsmøte, hvordan avdekker vi og ikke minst utvikler vi kundens behov? Hvordan argumenterer vi med størst effekt for våre produkter og løsninger, og hvordan svarer vi når kunden har konkrete innvendinger? Foredraget er spesielt godt egnet for nybegynnere, men passer også for de som ønsker å bli tryggere og mer motiverte i rollen som radioselger.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.