Praktisk info
STJØRDAL 2022

Styret og administrasjonen ønsker medlemmer og andre velkommen til Norsk Lokalradioforbund sin årlige landssamling, som i år også er landsmøte. Etter flere utsettelser grunnet Korona, håper vi nå å kunne møtes i mars 2022.

Konferansen finner sted på Clarion Hotel & Congress Trondheim fra 10.- 13. mars 2022. Da møtes en samlet lokalradiobransje til tre-dagers samling, hvor bransjens situasjon, utviklingstrekk og fremtiden for radiomarkedet drøftes.

Konferansen i 2022 vil gi deg som deltaker nyttige foredrag, minikurs og mulighet til å utveksle erfaringer med andre lokalradioer. Programkomiteen har satt sammen et variert og spennende program som favner bredt og som forhåpentligvis vil gi både radioledere, programledere, markedsavdeling og teknisk personell en solid dose med faglig påfyll.

I tillegg til faglige oppdateringer, blir det også sosialt samvær med radioprat, prisutdelinger og kulturinnslag. Her kan du knytte nye kontakter, få gode ideer og etter to dager reise hjem til dine kolleger med ny inspirasjon og kunnskap.

Årets konferanse er utvidet med en dag og starter i år med en fagdag dedikert til digitalisering, radioteknikk og myndighetsinformasjon. Totalt skal det avvikles ca 25 faglige sesjoner. Velkommen til tre dager fullspekket med faglig innhold og muligheter for å utvide sine nettverk både med andre radiofolk og de mange utstillerne som har meldt sin interesse.

OVERNATTING

Forbundet tar opp individuelle bestillinger fra deltakerne og sender en samlet rombestilling for hele gruppen. Prisen for en person i standard enkeltrom er kun 945,- kroner pr. døgn. Pris for to personer i standard dobbeltrom er 1045,- kroner pr. døgn.

Endringer etc. meldes til paal@lokalradio.no

Reservasjonen må garanteres med kort ved insjekk og oppholdet betales ved utsjekk.

REGISTRERING

For deltakere som ankommer torsdag foregår registrering i tiden fra 09:00 til 10:55. Registrering fredag skjer mellom 09.00 og 10.55. Her får deltakerne utdelt en konferansemappe med praktisk informasjon, programblad og et deltakerbevis i form av et navneskilt.

Dette navneskiltet må deltakeren bære på seg under hele konferansen. Skiltet fungerer blant annet som ad­gangstegn for fagkonferanse og enkelte måltider. I lommen for navneskiltet ligger billetter til fellesmiddag og festmiddag om du har bestilt dette.

Registrering foregår i tilknytning til hotellets resepsjon.

KONFERANSEAVVIKLING

Torsdagen er avsatt som fagdag for radioteknikk, digitalisering og myndighetsinformasjon. Fagdagen består av åtte ulike sesjoner, der noen foregår  parallelt. Sjekk programmet for å finne ut hvilken sal sesjonene er oppsatt i. Salene er merket som SAL A og SAL B, der SAL A er hovedsal og den med størst kapasitet.

Det meste av fagprogrammet på fredag foregår i hovedsalen (SAL A). På lørdag vil igjen flere av sesjonene avvikles parallelt. Sesjoner som foregår utenfor hovedsalen er merket spesielt i programmet og foregår alle i SAL B.

I tilknytning til konferansesaleneer det et mingle- og utstillingsareale. Her serveres kaffe, te, frukt og kaker i pausene og her vil også våre gode samarbeidspart­nere vise deg siste nytt i utstyr og løsninger som er relevante for bransjen. Vi oppfordrer deltakerne til å besøke utstillerne i ledige pauser for å oppdatere seg på de siste nyvinningene på teknologifronten.

SOSIALT, MÅLTIDER OG FESTMIDDAG

Frokost er inkludert i overnattingen og serveres fra 06.45 – 09.15 på hverdager og fra 08.00 – 11.00 i helgen. Det serveres lunsjbuffet hver dag torsdag til lørdag. Denne serveres til ulike tider, så sjekk programmet for å oppdaterte tidspunkter

Fellesmiddagen på torsdag og fredag starter klokken 20.00. Det gjøres oppmerksom på at middag på torsdag og fredag ikke er inkludert i deltakerprisen og må kjøpes separat. Festmiddag på lørdag serveres i et avskjermet lokale og vorspiel avvikles i hotellets lobby.

Før selve festmiddagen, klokken 19.45 arrangeres det en uhøytidelig lokalradioquiz i festsalen. Det blir flotte premier til de tre som plasserer seg øverst på lista.

PARKERING

Det er 300 innendørs parkeringsplasser rett under hotellet. Parkeringen eies av Trondheim kommune, og hotellet kan dessverre ikke tilby rabatterte priser på parkeringen. Døgnprisen er kr 270,-. NB: Man belastes hver gang man kjører ut fra garasjen. Hotellet står ikke ansvarlig dersom prisendring skulle forekomme.

Fra parkeringshuset er det direkte inngang til lobbyen via trapp/heis.

GREIT Å VITE

Kontantfritt hotell
Clarion Hotel Trondheim er et kontantfritt hotell. Hotellet tar i mot alle vanlige betalings- og kredittkort.

Trening og velværesfasiliteter
Clarion Hotel Trondheim har avtale med 3T Pirbadet, som ligger rett ved siden av hotellet. Treningssenteret har lange åpningstider, og tilbyr et bredt tilbud innen helse og velvære. Alle gjestene kan trene gratis her. Henvend deg gjerne i resepsjonen for mer informasjon, her kan du også få kart med joggeløyper som alle starter ved hotellet. Løypene er på 3 km, 5 km og 10 km.

Har du glemt å pakke med noe?
Hotellet selger diverse småartikler i resepsjonen som tannbørste, barberhøvel og sysaker. Det er også en Rema 1000-butikk rett ved hotellet.

Påmelding til konferansen finner du her. Velg den konferansepakken som passer din deltakelse og følg anvisningene i bestillingsmodulen. Som deltaker kan du velge om du vil forhåndsbetale konferansepakken med kort eller via tilsendt faktura. Etter at påmelding er gjennomført vil du få en påmeldingsbekreftelse tilsendt til oppgitt e-postadresse.

Landskonferansen er samlingspunktet for hele den norske lokalradiobransjen. Målgruppene  er i hovedsak radiomedarbeidere, mediestudenter og andre som er involvert i radiorelatert virksomhet. Konferansen består av et variert og spennende program som favner bredt og som forhåpentligvis vil gi både radioledere, programledere, markedsavdeling og teknisk personell en solid dose med faglig påfyll.

Ta kontakt med administrasjonen i Norsk Lokalradioforbund på post@lokalradio.no, så ser vi om vi kan finne en løsning.

Konferansen er åpen for alle som ønsker å delta. Kun medlemer av Norsk Lokalradioforbund har anledning til å søke om reisestøtte til arrangementet

Det er spesifisert i produktspesifikasjonen til hver pakke, hvilke ytelser som er inkludert. Fellesmiddag fredag kveld er ikke inkludert i noen av pakkene og må bestilles separat. Reise og opphold er heller ikke inkludert og det må hver deltaker sørge for å ordne selv.

Det er et eget felt i bestillingsmodulen, der du kan oppgi eventuell matintoleranse eller allergier.

Fant du ikke svar på det du lette etter?