• Historikk
    • Hamar 2023
      • Program 2023
      • Konferansenavn 2023
      • Deltakere 2023
      • Utstillere 2023
    • Oslo 2024
      • Program 2024
      • Bilder 2024
      • Konferansenavn 2024
      • Deltakere 2024
      • Utstillere 2024
    • Bergen 2025
      • Program 2025
      • Bilder 2025
      • Konferansenavn 2025
      • Deltakere 2025
      • Utstillere 2025
  • For sponsorer
    • Bestilling av sponsorpakke eller utstilling 2026
    • Ordering of sponsorship or exhibition 2026
fredag 18. juli 2025
  • Logg inn
Kurv / kr 0.00

No products in the cart.

Return To Shop
Norsk Lokalradioforbunds landskonferanse
  • Hjem
  • Billetter
    • Bestill konferansebilletter
    • Handlekurv
    • Kasse
    • Salgsvilkår og betingelser
kjøp BILLETTER
Norsk Lokalradioforbunds landskonferanse
  • Hjem
  • Billetter
    • Bestill konferansebilletter
    • Handlekurv
    • Kasse
    • Salgsvilkår og betingelser
Ingen resultater
Se alle resultater
Norsk Lokalradioforbunds landskonferanse
Billetter

Øk salget med innsikt og verktøy fra ledende eksperter

16. mars 2025
i Landskonferansen 2025
Øk salget med innsikt og verktøy fra ledende eksperter

Lyddager 2024 fredag på Ullevål Meet. Foto: Tor Erik Schrøder

Norsk Lokalradioforbund tilbyr også i år et spesialisert fagprogram for de som jobber med salg og markedsføring i lokalradio. En av foredragsholderne som kommer til Bergen er Lise Lillevold, salgsdirektør i Bauer Media, som skal dele sine strategier og praktiske tips om hvordan lokalradioer kan forbedre salgsprosessen og øke reklameinntektene.

Med flere års erfaring fra mediebransjen og en nøkkelrolle i Bauer Medias imponerende vekst, har Lillevold et solid grunnlag for å gi verdifulle innspill til deltakerne. Hennes bakgrunn fra både salg og lokalradio gir henne unik innsikt i hva som skal til for å bygge varige kundeforhold i en mediebransje i stadig endring. I sin sesjon vil Lillevold dele konkrete råd om hvordan man kan kartlegge kundens behov, bygge tillit og bruke avslutningsteknikker som virkelig gir resultater.

Deltakerne får verktøy og teknikker som er nyttige både for erfarne selgere og de som er nye i yrket. Lillevold fokuserer på hvordan man kan gjøre salgsprosessen mer målrettet og effektiv. Målet er å gi deltakerne praktiske løsninger som kan styrke salgsarbeidet, øke inntektene og gi bedre gjennomslag i kundemøtene.

Lillevold har en lang karriere innen salg og mediesalg, og har vært med på å lede salgsavdelinger i store mediehus som Schibsted, Egmont og Bonnier. Hun har også hatt rollen som salgsdirektør i kontorhotellene Spaces og Regus, samt vært salgsansvarlig for teknologiselskapet Porterbuddy før hun startet i Bauer Media.

– Og ikke nok med det; I 1995 jobbet jeg som selger hos Norsk Radioreklame og solgte radiospotter, spons og promo på kanalen Radio Oslofjord, forteller Lillevold

Hun ønsker ikke å avsløre alt for mye før sesjonen, men har flere sentrale temaer på listen. Blant annet vil hun snakke om hvordan Bauer jobber strategisk med å øke salgsinntektene, utvikle salgsavdelingen og forbedre kundepleie. Lillevold vil også gi spesifikke råd til lokalradioene om hvordan de kan jobbe med kundeoppfølging og forberedelser før kundemøtene.

– Salg er litt som å spille golf. Hvis du ikke trener regelmessig eller forbereder deg skikkelig, vil du kanskje en dag være på topp, mens på en annen dag kan du oppleve å ikke treffe ballen i det hele tatt. Det samme gjelder salg. Hvis man tror man kan møte kunden uten å forberede seg og gjøre det samme som man alltid har gjort, er man på feil vei, sier Lillevold.

På årets konferanse får deltakerne muligheten til å møte flere erfarne foredragsholdere innen salg, reklame og medieproduksjon. Fra konkrete salgsmetoder til praktisk innsikt i reklameproduksjon og regelverk, vil deltakerne få påfyll som styrker både salgsprosessen og relasjonen med annonsørene.

Konferansen byr på et variert fagprogram med et bredt spekter av temaer. Du kan lære hvordan lokalaviser som Hallingdølen har lykkes med å utvikle lønnsomme samarbeid med næringslivet, og få direkte innsikt fra rådgiver Lars Erik Krogsrud om reklame- og sponsorregler. Vidar Brennodden fra NRK tar deltakerne med på en reise gjennom inspirerende lydproduksjoner som kan forbedre radioreklamen, og Jonas Østnes fra Kantar Media deler hvordan du kan bruke lytterdata til å forstå målgruppen din bedre og optimalisere kampanjene for maksimal effekt.

Dette er en unik mulighet til å få praktiske råd fra noen av bransjens beste eksperter. Da er det bare å se frem til en hel dag med salgsrelaterte sesjoner, hvor du får konkrete verktøy og innsikter som kan hjelpe deg å styrke salget og forbedre markedsføringen i din lokalradio.

Forrige innlegg

Hvordan vil kunstig intelligens påvirke lokalradio?

Neste innlegg

Hvordan skal lokalradio nå de unge?

Neste innlegg
Hvordan skal lokalradio nå de unge?

Hvordan skal lokalradio nå de unge?

Samarbeidspartnere 2025

Thimeo : Brand Short Description Type Here.
Ferncast : Brand Short Description Type Here.
Soundware : Brand Short Description Type Here.
Xperi : Brand Short Description Type Here.
Broadcast Radio : Brand Short Description Type Here.
Com-Tech : Brand Short Description Type Here.
Axel : Brand Short Description Type Here.
Radiozeit : Brand Short Description Type Here.
Tredess : Brand Short Description Type Here.
Admaster : Brand Short Description Type Here.
Aldena : Brand Short Description Type Here.
Worldcast : Brand Short Description Type Here.
DB : Brand Short Description Type Here.
Radioplayer : Brand Short Description Type Here.
Tinex : Brand Short Description Type Here.
Paneda : Brand Short Description Type Here.
Kantar : Brand Short Description Type Here.
Gramo : Brand Short Description Type Here.

Bli samarbeidspartner for arrangementet? Les mer her

Would you like to become a sponsor or exhibitor for the event? Read more

NO 961 128 641 MVA
Tollbodgata 2, 4611 Kristiansand

Telefon: +47 22 40 27 20
E-post: post@lokalradio.no

Landskonferansene i regi av Norsk Lokalradioforbund er det viktigste samlingspunktet for hele den norske lokalradiobransjen. Arrangementet startet i 1984 og avholdes årlig i mars eller april måned. Landskonferansen består av spennende fagdager med foredrag, seminarer, debatter, prisutdelinger og idémyldring.

Daglig leder: Pål Lomeland

Bruk av tekst og bilde er kun tillatt ved henvisning til kilde.

Se personvernerklæring
Se salgsvilkår- og betingelser

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ingen resultater
Se alle resultater
  • Hjem
  • Billetter
    • Bestill konferansebilletter
    • Handlekurv
    • Kasse
    • Salgsvilkår og betingelser
  • Logg inn
  • Kurv
Vi bruker cookies for statistikk og for å forbedre brukeropplevelsen. Dine data deles ikke med tredjepart. Ved å fortsette godkjenner du vår personvernerklæring.